Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Для цього необхідно зв'язатися з компанією Kid Auto за тел.: 067 570-98-80, Viber із зазначенням номера замовлення та причиною повернення.
Перед поверненням товару обов'язково уточніть дані одержувача .
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватися таких умов:
- товар не був у використанні та не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
У разі необхідності повернення товарів належної якості покупцеві необхідно зателефонувати за телефоном +380675709880 та повідомити про намір повернути оплачений товар.
- надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом семи робочих днів.
Адреса для повернення:
Нова Пошта № 24, місто Харків
Пластун Андрій +380503058898
Також ви можете зробити повернення за адресою: місто Харків, Харківська область
Умови повернення для товарів неналежної якості (бракованих товарів)
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +380675709880 і повідомте про намір повернути оплачений товар.
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом семи робочих днів ми повертаємо гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Адреса для повернення:
Нова Пошта № 24, місто Харків
Пластун Андрій +380503058898
Також ви можете зробити повернення за адресою: селище Високий, вул. Ощепкова, буд. 8, Харківська область
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне відправлення.
Гарантія
Гарантія товару надається відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (ст. 9). Мінімальний термін — 14 днів з дня отримання товару. Якщо гарантія не зазначена в характеристиках або потрібні уточнення — зв’яжіться з менеджером за телефоном з розділу "Контактна інформація" або напишіть нам у соцмережах.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.