Продавець kid-auto.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2338 відгуків
0 (800) 33-21-26
+380 (67) 570-98-80
+380 (50) 470-00-69
Дитячі товари і запчастини до них від Kid Auto™
Кошик

Тягові редуктори дитячих електромобілів

Тяговий редуктор встановлюється на провідні колеса дитячого електромобіля.

Грубо кажучи, ці редуктора можна розділити на два типорозміру 550 і 390, за величиною мотора, і відповідно розмірам моторів відрізняється розмір коробки з шестернями.

Наступний важливий параметр при підборі - напруга - воно має збігатися з параметрами Вашого старого редуктора і напругою електрики Вашої машинки.

Наступний параметр, яким можна умовно знехтувати - це кількість оборотів мотора. Тут потрібно внести ясність, чому умовно, тому опишемо детально:

- в електромобілі з заводу встановлені комплектуючі, які розраховані на певні умови експлуатації, в тому числі, на споживану потужність мотора. На практие це означає, що заміна мотора на значно більш швидкий може призвести до вигоряння блоку управління і расплавившейся проводці. А може й ні - як пощастить. До нас на сервіс часто звертаються клієнти із проханням зробити так, щоб машинка їхала швидше, але в ряді випадків, для того щоб це здійснити, потрібно не тільки поміняти два редуктора, але і встановити блок розрахований на більш високу споживану потужність, дроти з широким розтином і коннектори з захистом. А це вже може обійтися в суму грошей, яка в процентному співвідношенні від вартості нового, більш потужного електромобіля, буде просто недоцільною. Таким чином, збільшення швидкості редукторів або моторів має сенс, якщо говорити про 20 відсотках, максимум 30. Якщо на Вашому електромобілі стояв редуктор з мотором 8000 оборотів, поміняйте його на 10000. Не потрібно ставити мотор в 30000 обертів, тим більше самостійно, якщо Ви не розумієте, до яких наслідків це може призвести. Тим більше, на старих електромобілях, без плавого старту, це буде ще і різкий ривок на початку руху, що а. вбиває шестерні; б. робить електромобіль неуправляемымю

- Заміна одного редуктора. Якщо Ви міняєте тільки один редуктор, а не попарно, то краще якщо кількість обертів буде збігатися на обох редукторах. Так, на контролерах в основному є "розумна" подача струму і швидкість вирівняється, але при великому розкиді буде прискорений знос шестерень і двигунів від нерівномірного навантаження. В такому випадку, ми допускаємо різницю в 1000, максимум в 2000 оборотів. Якщо у вас стояв мотор редуктор на 13500 обертів, то можна поставити 13000 15000 обертів або. Але краще поміняти редуктора парою. Завжди краще. Зрештою, якщо у Вас вийшов з ладу один редуктор, то це в більшості випадку означає, що другий теж на підході - експлуатувалися то вони в одних умовах.

- Наступний пункт, який впливає на швидкість обертання ведучої шестерні редуктора: різні набори шестерень в коробці, що також не дозволить вгадати кінцеву швидкість обертання. Виробники постійно працюють над поліпшенням показників, і кожен рік випускають редуктора з новими наборами передавальних чисел. Якщо врахувати те (і це логічно), що нові редуктора зазвичай ніхто не міняє, а міняють якраз старі, то знайти редуктор з набором шестернею, які випускалися 3 роки тому, просто неможливо, і це ще один аргумент на користь попарної заміни редукторів. Конечно, мы держим ассортимент шестерней прошлых годов, но их постепенно снимают с производства, и у нас тоже есть далеко не все.

- В продолжение предыдущего пункта стоит добавить, что в старом моторе может просто немного подгореть проводка, и его скорость будет меньше заявленной, а нагрузка на электрику больше.

 

Итак, какой алгоритм выбора редуктора?

- совпадение по типоразмеру и по форме;

- совпадение по рабочему напряжению;

- выбор количества оборотов;

- толщина вала (иначе редуктор либо не налезет на вал, либо будет люфт)

 

У будь-якому випадку, навіть найважчому, ми можемо придумати рішення: у нас є майстерня, і у нас є можливість привезти більшість редукторів під замовлення, навіть якщо чогось немає на нашому сайті і немає ніде в Україні. Звертайтеся!

Также, похвастаемся, что мы научились ставить на детские электромобили мотор-колеса от гиробордов. Это классно, это увеличивает скорость, это делает электромобиль почти бесшумным, запас прочности мотор колеса делает его почти вечным.

Но это безумно дорого, не все мотор-колеса можно установить на детский электромобиль из-за размеров мотор колес и особенностей креплений как на электромобилях, так и самих колес, и пока это остается только прототипом.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner