Продавець kid-auto.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2007 відгуків
0 (800) 33-21-26
+380 (67) 570-98-80
+380 (50) 470-00-69
Дитячі товари і запчастини до них від Kid Auto™
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Кожен споживач має право протягом 14 днів обміняти або повернути придбаний товар, якщо він не задовольнив його формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач зобов'язаний: « Використовувати товар за цільовим призначенням і дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації. Умови повернення або обміну товару: « Споживач має право на обмін/повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня покупки. « Споживач має право обміняти/повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний. « Обмін/повернення товару здійснюється при умові, що він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. « Покупець має право обміняти/повернути товар належної якості, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. « Покупець має право обміняти/повернути товар не належної якості, для того, щhttp://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 Термін, протягом якого будуть повернені кошти - 7 днів з момента отримання повернення, яким способом (на карту - при відправці поштою, готівкою - при самостійному поверненні на наш склад в м. Харків) Товар відправляти Харків, Нова пошта 43. Обмін/повернення товарів належної та неналежної якості (пошкоджені товари або упаковка) - при отриманні обовязково скласти акт про пошкодження у відділенні пошти і сповістити про це нас. Про товари з дефектом, який неможливо виявити при огляді, сповістити нас - ми зробимо заміну за наш рахунок. ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни Непродовольчі товари: фотографічний папір парфюмерно-косметичні вироби пір'яно-пухові вироби дитячі іграшки м'які дитячі іграшки гумові надувні зубні щітки апарати для гоління розчіски, гребенці та щітки масажні рукавички тканини білизна натільна білизна постільна панчішно-шкарпеткові вироби товари в аерозольній упаковці товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner